روانشناسی اجتماعی (PSY) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 1 (1392)
دوره 2 ()
شماره 49
شماره 48
شماره 47
شماره 46
شماره 45
شماره 44
شماره 43
شماره 42
شماره 41
شماره 40
شماره 39
شماره 38
شماره 37
شماره 36
شماره 35
شماره 34
شماره 33
شماره 32
شماره 31
شماره 30
شماره 28
دوره و شماره:
شماره 32
1
تاثیر آموزش هوش هیجانی بر تسهیل کار-خانواده و هوش هیجانی
صفحه
1-13
نجمه خواجه؛ عبد الزهرا نعامی؛ کیومرث بشلیده؛ اسماعیل هاشمی شیخ شبانی؛ غلام حسین مکتبی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
1.77 MB
2
رابطه هوش اجتماعی و عزت نفس با حساسیت فرهنگی
صفحه
15-25
کریم سواری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
1.05 MB
3
اثر بخشی آموزش بازگشت به اجتماع بر ارتقا مهارت های اجتماعی و تاب آوری در افراد وابسته متا آمفتامین
صفحه
27-35
فریده دوکانه ای فرد؛ مژگان نیکنام؛ سلوی شمس الدینی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
1.55 MB
4
پیش بینی مهارت های اجتماعی بر اساس سبک های فرزند پروری
صفحه
37-47
محمد رضا تمنایی فر؛ زینب کمال
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
2.19 MB
5
بررسی رابطه نگرش های مذهبی و مولفه های آن با اضطراب وجودی در دانش آموزان دختر
صفحه
49-62
مهناز مهرابی زاده هنرمند؛ مینا شفیع زاده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
886.63 K
6
رابطه حمایت اجتماعی، فشارزاهای تحصیلی و احساس غربت با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
صفحه
63-79
سعید بختیارپور؛ فرزانه هومن
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
2.56 MB
7
مقایسۀ اضطراب مرگ، رضایت از زندگی، نگرانی و امیدواری بین سالمندان معلول ساکن در خانواده و ساکن در سرای سالمندان
صفحه
81-98
فرح نادری؛ سحر صفرزاده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
206 K
8
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی و سلامت عمومی بیماران زن مبتلا به اضطراب فراگیر
صفحه
99-107
پگاه فرخزاد؛ فرح لطفی کاشانی؛ مهدی فرجی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
2.2 MB